دنـيــــا الـحـيـــاة
بـــــــــــسم الله الرحمن الرحيم
عزيزى الزائر عزيزتى الزائرة
اتشرف بدعوتكم للانضمام
فى المنتدى
فأرجو تسجيل بياناتك حتى
تستطيع ان تشارك معنا بأفكارك ومقترحاتك
مع تحيات
كابتن / حمدى الظابط lol!

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

دنـيــــا الـحـيـــاة
بـــــــــــسم الله الرحمن الرحيم
عزيزى الزائر عزيزتى الزائرة
اتشرف بدعوتكم للانضمام
فى المنتدى
فأرجو تسجيل بياناتك حتى
تستطيع ان تشارك معنا بأفكارك ومقترحاتك
مع تحيات
كابتن / حمدى الظابط lol!
دنـيــــا الـحـيـــاة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» تـحـيـاتـى
نكت مساطيل Icon_minitimeالأحد 19 فبراير 2017, 22:58 من طرف hamdyelZABT

» قرار انسحابى
نكت مساطيل Icon_minitimeالأربعاء 13 نوفمبر 2013, 19:17 من طرف hamdyelZABT

» زائرة المساء..
نكت مساطيل Icon_minitimeالأحد 10 نوفمبر 2013, 06:08 من طرف هانى حزين

» الصداقة تحفة تزداد قيمتها كلما مضى عليها الزمن
نكت مساطيل Icon_minitimeالسبت 09 نوفمبر 2013, 14:49 من طرف خالد الاكوع

» الغذاء والجنس
نكت مساطيل Icon_minitimeالسبت 09 نوفمبر 2013, 14:34 من طرف خالد الاكوع

» هل تسمحى لى ؟
نكت مساطيل Icon_minitimeالإثنين 16 سبتمبر 2013, 18:15 من طرف نور عبد الغنى

» ما هو الحب
نكت مساطيل Icon_minitimeالأربعاء 24 يوليو 2013, 00:48 من طرف نسمة احمد

» ويـبـقـى الـسـؤال
نكت مساطيل Icon_minitimeالأربعاء 24 يوليو 2013, 00:37 من طرف نسمة احمد

» أيــن الـمــفـــر
نكت مساطيل Icon_minitimeالأربعاء 24 يوليو 2013, 00:34 من طرف عفاف

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

نكت مساطيل

نكت مساطيل Empty نكت مساطيل

مُساهمة من طرف ممدوح الثلاثاء 16 أغسطس 2011, 01:13

بعد البحث والتحري والتفحص والتمحص جيدا وجدنا هناك شعبية لكل نكت مساطيل رغم انتشارهم بالمجتمع لكن يمكن الواحد يضحك على نفسه مع نكت مساطيل وهو مش حاسس اوعى حد يزعل بس شوف انت هنا ولا لا بـ نكت مساطيل ولو مش موجود هاتلاقي بمكان تاني ولو عايز تحجزلك مكان في نكت مساطيل ما عليك الا انك تسمع نشرة اخبار تفتح الشباك تبص على اللي رايح واللي جاي ،، تاخد الثانوية العامة وتتخرج وتقعد في بيتكم كل ده هايوصلوك بالاخر انك تكون واحد من ابطال نكت مساطيل يلا قولنا الضحك مقبول والزعل مرفوع وخلونا مع شوية نكت مساطيل يلا بينا :
مره واحد ماشى راحت داست عربيه على صباع رجله راح حكى لواحد صاحبه مسطول قال له النهارده داست على صباعى عربية نزل صاحبها واعطى لى الف جنية راح صاحبه قدام القطر وقال له تعالى يا ابو الملايين
مره حرامى دخل على شقه فيها مسكول ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه .
مرة اتنين مساطيل عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده…. فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني…. فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده…. فالاول قاله انت هتصدعنى ليه… خد انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض
في واحد مسطول اتصل بالإطفاء و قال هو يعني لو مفيش حريقة الواحد ميعرفش يطمن عليكم ويشوفكم .
واحد مسطول أكتشف بعد عشر سنوات أنه بيصرف على ولاد جيرانه .
واحد ماشي في الشارع لقى لوحة مكتوب عليها الكنز هنا قام يحفر لغاية ما لقى لوحة ثانية مكتوب عليها..صدقت يا حمار
مرة مسطول راح على لبنان ، دخل سنتر وسأل البائع : عندك لبنان بوو .. رد البائع : لا ، سأل مرة تانية : طيب عندك بيروت بوو .. رد البائع : شو بيروت بوو ولبنان بوو .. قال له .. كيف احنا بالشام عنا شام بوو
واحد مسطول قالوا له في الصين كل دقيقة بينولد واحد قال يلعن أبو التطور احنا لسه كل 9 أشهر بينولد واحد
مسطول ضيع حماره رجع لبيته زعلان قالتلو مراته ماتزعلش دخلتك عليا تسوى عشرين حمار
مسطول ان الشيطان شاطر راح ذاكر معه
فلاح مسطول عايز يتطور كتب على الحمار تايوتا .
واحد مسطول ضرب اخوه كف قام سأله اخوه دا جد ولا هزار .. قاله جد قام قلو اخوه : كويس عشان أنا مش بحب الهزار .
كان في واحد مسطول بالقهوة قال للجرسون جبلي واحد قهوة وسط واتنين هجوم .
مره مسطول نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصلاحيه منتهيه ……….زور التاريخ وشرب اللبن
إثنين مساطيل دخلوا على كلية الطب .. واحد طلع محاسب والثاني محامي .
شاب طالع من البيت قالت له امه وين رايح ما رد عليها ومشى وقف تكسى عشان يركب قاله السائق وين رايح قاله يعني انا مقولتش لامي هاقولك انت .
وااحد مسطول بيسأل واحد مسطول فين شارع 26 يوليو قالوا متعرفش سنة كام بالتحدبد
مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من
ممدوح
ممدوح

210