دنـيــــا الـحـيـــاة
بـــــــــــسم الله الرحمن الرحيم
عزيزى الزائر عزيزتى الزائرة
اتشرف بدعوتكم للانضمام
فى المنتدى
فأرجو تسجيل بياناتك حتى
تستطيع ان تشارك معنا بأفكارك ومقترحاتك
مع تحيات
كابتن / حمدى الظابط lol!

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

دنـيــــا الـحـيـــاة
بـــــــــــسم الله الرحمن الرحيم
عزيزى الزائر عزيزتى الزائرة
اتشرف بدعوتكم للانضمام
فى المنتدى
فأرجو تسجيل بياناتك حتى
تستطيع ان تشارك معنا بأفكارك ومقترحاتك
مع تحيات
كابتن / حمدى الظابط lol!
دنـيــــا الـحـيـــاة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» تـحـيـاتـى
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالأحد 19 فبراير 2017, 22:58 من طرف hamdyelZABT

» قرار انسحابى
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالأربعاء 13 نوفمبر 2013, 19:17 من طرف hamdyelZABT

» زائرة المساء..
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالأحد 10 نوفمبر 2013, 06:08 من طرف هانى حزين

» الصداقة تحفة تزداد قيمتها كلما مضى عليها الزمن
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالسبت 09 نوفمبر 2013, 14:49 من طرف خالد الاكوع

» الغذاء والجنس
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالسبت 09 نوفمبر 2013, 14:34 من طرف خالد الاكوع

» هل تسمحى لى ؟
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالإثنين 16 سبتمبر 2013, 18:15 من طرف نور عبد الغنى

» ما هو الحب
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالأربعاء 24 يوليو 2013, 00:48 من طرف نسمة احمد

» ويـبـقـى الـسـؤال
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالأربعاء 24 يوليو 2013, 00:37 من طرف نسمة احمد

» أيــن الـمــفـــر
الجديد مع دوحة العندليب Icon_minitimeالأربعاء 24 يوليو 2013, 00:34 من طرف عفاف

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

الجديد مع دوحة العندليب

2 مشترك

الجديد مع دوحة العندليب Empty الجديد مع دوحة العندليب

مُساهمة من طرف ممدوح السبت 13 أغسطس 2011, 10:27

مصري يكذب على محشش يقوله: بابا عنده عماره 500 طابق .. قال المحشش: ابوي عنده ناقه ارتفاعها 500 متر .. قال الكذاب: وازاي يركبها؟ ,, قال المحشش :: من سطح عمارة ابوك

محشش أتخانق مع أبوه فطرده ابوه من البيت ؟؟ راح علي المقابر وحط صوره أبوه وكتب عليها Coming soon

محشش ماشي قى الطريق فعدت عليه عربيه البوليس فقالولوا اطللللللع قاله لا شكرا البيت قريب
أتصل حشاش مصري بأوباما و قاله أحنا أعلنا الحرب علي أمريكا أوباما أنخض .. و قالوا انتم مين ؟ الحشاش قالوا انا و بيسو و علاء و حناوي و ميخا و 3 صحبنا كمان من القهوة يعني 8 وحوش أوباما ضحك في سخرية و قالوا تعرف أني عندي 2 مليون جندي تحت أمري الحشاش قالوا … لا جديدة دي لازم أتشاور انا و الشباب …المهم الحشاش أتصل بيه تان…ي يوم و قالوا متقلقش يا أوباما مش حنعلن الحرب عليكم أوباما أبتسم و قالوا ليه الحشاش قالوا مفيش بس معندناش مكان يكفي 2 مليون أسير في القهوة
تنين محششين واحد قال للتاني :الغرب يا اخويا عمالين يخترعوا حاجات جديدة ويطلعوا القمر وحتي المريخ واحنا اجدع ناس مش عارفين نعمل حاجة؟ قام التانى قاله :طب خلاص احنا نروح نطلع الشمس! الاول قاله: بس الشمس بتكون حامية قوي …التاني قاله خلاص نطلعها بالليل !!
إتنين محششين .. واحد سأل التانى .. إنت أقرع ليه .. قاله من الزمن .. قاله بلاش تحلق ….عنده تانى

اثنين محششين مرو على تفتيش قال السواق لخويه اسكت ولاتقول شي عشان لاتفضحنا . ولما وصلوا عند التفتيش قال الضابط بطاقاتكم..قام السواق وطلع المحفظه . قال له لخويه لا والله العظيم ماتدفع اليوم على حسابي

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى… رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

مره واحد محشش كان في الاستاد وبيتفرج على ماتش ففي جمهور قاعدين جنبه ومتحمسين بطريقه فظيعه وكان هتافهم للفريق الله حي الاول جاي راح جه الهدف الاولاني الله حي التاني جاي راح جه الهدف التاي راح المحشش قام وهو متنرفز وقال ياريت يا جماعه اللي شاف الماتش ده قبل كده ميتكلمش

مسطول قرر القيام بعملية انتحارية ، وضع حزام متفجرات و دخل حي يهودي وقف بين ثلاث يهود و اتصل بالقائد قال له ” انا واقف بين ثلاث يهود انتحر الآن؟ ” قال له القائد لا ادخل كمان ، و بعده ساير حتى وصل بين 10 يهود قال لللقائد انتحر ده انا وصلت لاخر الطريق ! فكر المعلم و قال له انتحر الآن! فقام مطلع سكينة و ذبح نفسه

محشش سمع ان الشيطان شاطر راح يدرس معاه
ممدوح
ممدوح

210

الجديد مع دوحة العندليب Empty رد: الجديد مع دوحة العندليب

مُساهمة من طرف رفاعى الإثنين 15 أغسطس 2011, 00:14

شاب اخذ مامته عند الدكتور النفسانى
فالدكتور قاله امك بتعانى من الوحدة ولازم تتجوز واحد عنده 50 سنة
لما خرجوا من العيادة
مامته قالتله لو مالقتش واحد عنده 50سنة
هات اتنين من ابو25
رفاعى